June 2021

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Tags

Powered by InsaneJournal

That snap crap turned on in my LJ? WTF???

Oh people, wtf??? One minute or so ago I was cruising my f-list over on that crappy site that shall not be named, when I noticed it: The snap crap was turned on without me DOING IT!!!

WTF is going on??? I thought it would be turned on ONLY in freshly created journals!!

Well, that makes me really angry!!


Grrrrr

Also, *whines* I need to watch SPN 3.04 now *kicks dl* ...

ETA 07-10-26 @ 10:30 am I just read about it in news:

SNAP: IN THE PICTURE

A few weeks ago, we told you about a new tool from Snap.com that provides visual previews on external links within your journal. Based on your positive response, we've enabled these graphics for Basic and Plus users. (Don't worry: If you already disabled the graphic previews, you will not have to do so again. Also, if you don't want to see graphic previews, you can easily disable them within your journal on the Viewing Options page under "Graphic previews.")


Well thanks a lot, but I never wanted to have that Snap crap in my journal! Turning it on is so not nice!!

Comments

See here: "Enabling graphical previews for all Basic/Plus users who haven't explicitly turned it off yet."

LJ's behaviour of making things opt-out instead of opt-in (so that only the well-informed or internet-savvy users will opt out of them) has always pissed me off.
Danke für den Link! Ich hab dieses dämliche Snap wieder deaktiviert! Es regt einen ja auf, wenn man zufällig oder absichtlich auf einen externen Link geht und dieser doofe Snap Kasten dann gleich zu sehen ist.

Schlimmer ist, dass das klammheimlich gemacht wurde!!! Und diesmal bin ich auch noch selbst betroffen.

Schlimm! Das ist die Härte und ne absolute Frechheit!
Ganz ehrlich? 95% der Dinge, die ich über LJ und seine Features / Machenschaften / Extras weiß, habe ich nicht von LJ selber erfahren. Manchmal möchte ich den Leuten am liebsten eine Zwangsmitgliedschaft bei no_lj_ads aufdrücken, denn die informieren wirklich. LJ's "news" oder "lj_biz" Communities hingegen... naja. LJ/6A ist berüchtigt für mangelnde Transparenz.
Oh Mann und hier denke ich, eine Mitgliedschaft in "lj_biz" und "news" würde mich umfassend über alles imformieren! Fehlanzeige, wie's scheint! Danke für den Tipp mit "no_lj_ads", da werde ich gleich mal beitreten!

Scheiß LJ, die haben wohl noch nie was von ordentlicher Kundenbetreuung gehört! Tse!
Oh no, they did it to my journal, too! Couldn't they have asked before activating that crap? Shame on you beep-Journal!
They did it to everyone's journal!! That's annoying as hell because not everyone has it turned off yet and when I visit other journals/comms I see these fucking snap boxes!!
I was sooooooooooo annoyed by that crap! Also, you can see it in communities all the time. I wish they'd just make it a default setting or even enable it, that you don't see them at all, because I don't give a rat's ass about seeing a preview of where I am headed... especially since I just check the URL that shows up in my status-line before clicking anything.

Thanks for posting this, I was all confuzzled about it...

Idiotic, that's what this is!
I am still sooooooooooo annoyed by it! I just can't even download icons because every time that fucking snap crap box shows up! *grrr*

because I don't give a rat's ass about seeing a preview of where I am headed... especially since I just check the URL that shows up in my status-line before clicking anything.

I do the same! I don't need fucking shit like that!!

You're welcome!

And yes, it is idotic!
Hmmm, I haven't encountered that kind of problem... I just got really freaked out by it, that's all XD
I KNOW! I've had to turn that stupid SNAP thing off EVERY TIME I LOG IN since they started it!

Why doesn't everybody just move over here and then we dont' have to worry about it? *G*
Yeah, unfortunately not everyone has turned it off yet, and that sucks because every time I want to download icons and the like that bloody snap crap box comes up. It's really irritating!

Why doesn't everybody just move over here and then we don't have to worry about it? *G*

That would be awesome, because then IJ would get more active and that's exactly what I want! :)

PS: LOL; your icon! Bwahahha
In one sense, I'm lucky to be on dial-up, because it takes a while for the snap things to come up, so I can click and be on my way without having to look at it. *G*

I keep trying to pressure my friends to come over here.

Hee. thanks! I love hunting for great icons.